Betöltés folyamatban,
kis türelmedet kérjük...
logo

Szia, segíthetünk bármilyen információt találni?

Segítünk eligazodni a Net Világ Technology technológiai fejlesztéseiben, legyen az szerviz szolgáltatás vagy bármi más.


Technikai kérdése van? Hibát talált az oldalon? Nem működik egy funkció az oldalon?

Keresse technika csapatunk ügyfélszolgálatát a Net Világ Technology ahol a szakember segít Önnek a technikai probléma elhárításában, vagy a hiba javításában.

Tekintse át a megoldásért: TUDÁSBÁZISUNKAT
Inkább telefonos segítséget kérek az ügyfélszolgálatuktól: 06 (48) 952 374
Inkább írásban kérek segítséget a technikai csapatuktól: SEGÍTSÉG KÉRÉSE
Hibát találtam és beadok egy hibajegyet a technikai csapatuknak: HIBABEJELENTÉSE


A technikai csapat telefonos elérhetősége minden munkanapon 10 - 17 óra között lehetséges. Átmeneti terheltség miatt előfordulhat, hogy üzenetrögzítő fogadja a hívását, mondja el rövid szöveges üzenetét ebben az esetben. A technikai csapatunk csak is a Net Világ szolgáltatásaiban és működésében tud a segítséget nyújtani Önnek.

Régi ügyfél vagyok mit jelent ez?

Ha Ön régi Ízotthon ügyfél, azaz már sok éve a szolgáltatásunkat használja akkor szeretnénk elsőnek is megköszöni eddigi bizalmát az Ízotthon vállalkozás elkötelezettségért.

Örülünk, hogy évek óta az Ön megelégedésére szolgál az Ízotthon vállalkozásunk a mindennapokban. Fontos mérföldkőhöz érkezett el a vállalkozásunk, megújult honlapot hoztunk létre, az ügyfeleink kényelmének szemelőt tartása mellett, hogy még színvonalasabb és magasabb színtű kiszolgálásban tudjuk részesíteni a mindennapi munkánk során. Reméljük meg lesz elégedve az új honlapunk szolgáltatásaival.

Sokat fáradoztunk azon, hogy a Net Világ Technologyval közösen létre hozzuk azt a honlapot, ami minden igénynek megfelelő legyen. Ennek ellenére még így is előfordulhatnak hibák, és ezúton is elnézésüket kérjük, hogy ha ilyen hibával találkozik. Ha még is minden igyekezetünk ellenére hibával találkozna akkor a hibát jelenteni tudja a hiba jeggyel a technikai csapatunknak, akik azt rövid időn belül javítják, hogy a jövőben Ön és mások ezzel a hibával már ne találkozzanak újra, és 100%-os elégedettséggel tudják használni az oldalunkat.

A régi ügyfeleknek, sajnos a megújult honlapon újra kell regisztrálniuk, ennek az az oka, hogy 2018 májusában az Európai Unió GDPR törvénynek a hatályba lépésével a személyes adatai felhasználásához hozzájárulás beszerzése vált szükségesé az Ön személyes adatainak a védelmében, a vállalkozásunknak, a régi honlap és annak fiókja, nem felelt meg és sajnos ezzel a honlapunk nem volt jogharmonizált sem ennek értelmében az Ön által átadott, személyes adatokat nem áll jogunkban továbbiakban felhasználni a felhatalmazás hiánya miatt. Ennél fogva a régi honlap alkalmatlanná vált arra amire a törvények is kötelezik vállalkozásunkat, és vállalkozásunk törekvése, célkitűzési is megkívánták, hogy a GDPR szabályozásnak maradéktalanul megfeleljünk vállalkozásunkkal.

Ezért megalkottuk a Net Világ Technology webfejlesztő vállalkozással együttes erővel az új már GDPR szabályait maradéktalanul betartó honlapot, és a komplex ügyviteli háttér rendszert. Amivel a mindennapi megrendelések feldolgozása gyorsabbá és pontosabbá válik ezzel az ügyfelinknek, és munkavállalóink olyan biztosságos környeztet teremtetünk, ahol a 21. századi kiszolgálásnak megfeleljen. 

  • Az új fiók regisztrációja során Önnek lehetősége van mind azt a felhatalmazást megadni nekünk, hogy személyes adatait a jövőben a megrendelések során kezelni tudjuk, azt teljes GDPR szabályokat figyelembevételével. Az oldalunkat további ügyfél segítő és biztonsági technológiákat alkalmazunk. 
  • Az új profil kezelés során Önnek lehetősége van a fiókból letölteni a fiók információt, igy a GDPR által megkövetelt ügyfelekről nyilvántartott adatokba való betekintésének a lehetőségét biztosítjuk a számukra, így a felhasználó láthatja, hogy milyen típusú és tartalmú adatokat kezelünk Önről, illetve lehetősége nyílik a profil törlésére is, ezzel visszavonva a ránk ruházott személyes adatokhoz GDPR általi hozzájárulásokat. 
  • Az All Safe rendszer, amelyet a Net Világ Technology egyedül álló technológia megoldás, a világhálót érintő támadásokkal szemben, és az ügyfelek személyes adatainak az oldal használat során történő kiszivárgásának megakadályozására. Ezzel emelve ügyfelink biztonságát az oldalunk meglátogatása során. Ha Ön az All Safe biztonsági rendszer hiba üzenetével találkozik, akkor kérjük lépjen kapcsolatba a Net Világ Technology ügyfélszolgálatával. 
  • Az ügyfeleket segítő megoldás, a tudástár, a hiba jegyrendszer, és a websegéd, illetve a folyamatos ügyfélszolgálat, mind az Ízotthon mind a Net Világ Technology részéről. A hiba jegyrendszerbe az oldalon található hibákat tudja eljuttatni technikai csapatunknak, vagy felvenni velük a kapcsolatot.
  • A websegéd az oldalon folyamatosan jelen lévő ikon melynek elindításával végig kalauzolj Ön azokon a funkciókon amikel az oldal használata során találkozik. 
  • A tudástár elérhető mindenki számára, ha olyan kérdése van vagy nem ért egy funkciót vagy annak a működését, akkor itt rákeresve, vagy a cikkek böngészésével arról részletes tájékoztatást talál, illetve segítséget a problémájára.

Reméljük meg lesz elégedve az oldalunkkal és írja meg véleményét ezzel kapcsoltba, hogy a jövőbeli fejlesztések során ezeket figyelembe tudjuk venni. A hibajegy rendszerben nem csak hibákat, hanem az ötletet is meg tudja osztani a fejlesztő csapatunkkal.

 

 

Azonnali megoldásra van szüksége?

  • Segítség a megrendelőknek
  • Segítség az ügyfeleknek
  • Hiba jelentése
  • Kérdések küldése
  • modern ügyfélszolgálati támogatás


Nincs szerencséje? Tudunk segíteni!

Nyújtson be egy hibajegyet, és a lehető leghamarabb felvesszük Önnel a kapcsolatot.