Mikor telefonáljak az ügyfélszolgálatnak?
Ön akkor telefonáljon az ügyfélszolgálatunkra, ha már a tudástár cikkeit áttekintette (vagy az nem is tartalmaz megoldást a hibára) és az oldal websegédje sem segített probléma megoldásában és a hibáról legalább egy hibajegyet is küldött, a hibát ennek ellenére sem tudta megoldani, vagy nem oldották meg Önnek, vagy ha a hibajegy rendszer használta Önnek nehézséget okoz, vagy technikai hiba jellege olyan, ami érinti ezek rendszerek működését.
Abban az esetben is telefonálhat, ha maga a rendszer működését Ön nem érti és segítségre szorul, és nem küldött hiba jegyet sem.
A Net Világ Technology ügyfélszolgálata segíteni fog a probléma megoldásában, ha az nem rendeléssel kapcsolatos, vagy nem kapcsolódik az Ízotthon szolgáltatásához.
Az oldalt és a mögötte álló háttér rendszert és ügyviteli szoftvert a Net Világ Technology fejlesztette, az egyedi fejlesztés és egyedi szabadalmi megoldásokat is tartalmaz.
Ha Ön olyan az oldal használatával vagy működésével kapcsolatos hibát talál vagy ütközik, vagy az oldalt nem tudja használni, abban az esetben nyugodtan keresse a Net Világ Technology ügyfélszolgálatat, ahol szakértők fognak segíteni Önnek a probléma megoldásában.
Előfordul, hogy a Net Világ Technology ügyfélszolgálata foglalat, vagy túlterhelt ebben az esetben az üzenetrögzítőnk fogadja a hívását ebben az esetben adja meg az elérhetőségét, és rövid időn belül vissza fogjuk hívni.
Ügyfél szolgálatunk minden nap: 10:00 és 17:00 között tudja hívni a 06/48/786-959 telefon számon. Ezen az időszakon kívül üzenetrögíztő fogadja a hívását.
Megjegyzés: Ha Ön az All Safe rendszer hiba üzenetét látja a képernyőn, akkor érdeklődjön az ügyfélszolgálatunknál, a rendszer üzenetének tekintetében, ahol munkatársunk informálni fogja miért látja a rendszer üzenetet és mit tehet annak érdekében, hogy a jövőben a biztonsági rendszer üzenetével ne találkozzon.