Mi az a tudástár?
Mi is az a tudástár, mit kezdjek én vele?
A tudástár egy olyan komplex hely vagy felület, ahol hibát tud bejelenteni, de előtte olyan információkat biztosít a felhasználó számára, amivel a hiba bejelentése, vagy egy segítség kérés elküldéséről olyan érdemi információkat gyűjt össze, amivel esetleg meg tudja oldani mindazt amiért a hibajegyet beküldte volna.
Egész pontosan egy olyan jellegű kézikönyvként is értelmezhető, ami az adott oldallal kapcsolatban nyújt érdemi információt annak felhasználójának, egy összeszedett és kereshető formában.
Miért jó ez az ügyfélnek, miért jó ez nekem?
Ezzel az ügyfélszolgálatok terheltségének a csökkentését célzó megoldás, amivel az ügyfél is előnyhöz jut és az ügyfélszolgálat is. Mivel az ügyfél lehet megoldást találhat a problémájára, ha ez elég kiterjedt vagy komplex minden hibára, megoldást kínáló webhely.
Ki tartja karban a tudástárt és hogyan fejlődik?
A tudástárt a webfejlesztő biztosítja üzemelteti és tartja karban, fejleszti és bővíti azt a megrendelői, és ügyfelek igénye alapján.
Milyen költsége van ennek rám nézve?
A tudástár költségei minden esetben szerződés vagy annak kiegészítő részét képzik. Az ügyfélre nézve ez díjtalan szolgáltatás annak költsége az ügyfél tekintetében nincs.