Betöltés folyamatban,
kis türelmedet kérjük...
logo

Szia, segíthetünk bármilyen információt találni?

Segítünk eligazodni a Net Világ Technology technológiai fejlesztéseiben, legyen az szerviz szolgáltatás vagy bármi más.


Technikai kérdése van? Hibát talált az oldalon? Nem működik egy funkció az oldalon?

Keresse technika csapatunk ügyfélszolgálatát a Net Világ Technology ahol a szakember segít Önnek a technikai probléma elhárításában, vagy a hiba javításában.

Tekintse át a megoldásért: TUDÁSBÁZISUNKAT
Inkább telefonos segítséget kérek az ügyfélszolgálatuktól: 06 (48) 952 374
Inkább írásban kérek segítséget a technikai csapatuktól: SEGÍTSÉG KÉRÉSE
Hibát találtam és beadok egy hibajegyet a technikai csapatuknak: HIBABEJELENTÉSE


A technikai csapat telefonos elérhetősége minden munkanapon 10 - 17 óra között lehetséges. Átmeneti terheltség miatt előfordulhat, hogy üzenetrögzítő fogadja a hívását, mondja el rövid szöveges üzenetét ebben az esetben. A technikai csapatunk csak is a Net Világ szolgáltatásaiban és működésében tud a segítséget nyújtani Önnek.

Mi az a tudástár?

Mi is az a tudástár, mit kezdjek én vele?

A tudástár egy olyan komplex hely vagy felület, ahol hibát tud bejelenteni, de előtte olyan információkat biztosít a felhasználó számára, amivel a hiba bejelentése, vagy egy segítség kérés elküldéséről olyan érdemi információkat gyűjt össze, amivel esetleg meg tudja oldani mindazt amiért a hibajegyet beküldte volna.
Egész pontosan egy olyan jellegű kézikönyvként is értelmezhető, ami az adott oldallal kapcsolatban nyújt érdemi információt annak felhasználójának, egy összeszedett és kereshető formában.

Miért jó ez az ügyfélnek, miért jó ez nekem?

Ezzel az ügyfélszolgálatok terheltségének a csökkentését célzó megoldás, amivel az ügyfél is előnyhöz jut és az ügyfélszolgálat is. Mivel az ügyfél lehet megoldást találhat a problémájára, ha ez elég kiterjedt vagy komplex minden hibára, megoldást kínáló webhely.

Ki tartja karban a tudástárt és hogyan fejlődik?

A tudástárt a webfejlesztő biztosítja üzemelteti és tartja karban, fejleszti és bővíti azt a megrendelői, és ügyfelek igénye alapján.

Milyen költsége van ennek rám nézve?

A tudástár költségei minden esetben szerződés vagy annak kiegészítő részét képzik. Az ügyfélre nézve ez díjtalan szolgáltatás annak költsége az ügyfél tekintetében nincs.

Cikk részletei

Cikkazonosító:
11
Hozzáadás dátuma:
2022-01-09 20:10:14
Nézetek:
121
Értékelés (Szavazatok):
(1)

Kapcsolódó cikkek

Azonnali megoldásra van szüksége?

  • Segítség a megrendelőknek
  • Segítség az ügyfeleknek
  • Hiba jelentése
  • Kérdések küldése
  • modern ügyfélszolgálati támogatás