Betöltés folyamatban,
kis türelmedet kérjük...
logo

Szia, segíthetünk bármilyen információt találni?

Segítünk eligazodni a Net Világ Technology technológiai fejlesztéseiben, legyen az szerviz szolgáltatás vagy bármi más.


Technikai kérdése van? Hibát talált az oldalon? Nem működik egy funkció az oldalon?

Keresse technika csapatunk ügyfélszolgálatát a Net Világ Technology ahol a szakember segít Önnek a technikai probléma elhárításában, vagy a hiba javításában.

Tekintse át a megoldásért: TUDÁSBÁZISUNKAT
Inkább telefonos segítséget kérek az ügyfélszolgálatuktól: 06 48 786 959
Inkább írásban kérek segítséget a technikai csapatuktól: SEGÍTSÉG KÉRÉSE
Hibát találtam és beadok egy hibajegyet a technikai csapatuknak: HIBABEJELENTÉSE


A technikai csapat telefonos elérhetősége minden munkanapon 10 - 17 óra között lehetséges. Átmeneti terheltség miatt előfordulhat, hogy üzenetrögzítő fogadja a hívását, mondja el rövid szöveges üzenetét ebben az esetben. A technikai csapatunk csak is a Net Világ szolgáltatásaiban és működésében tud a segítséget nyújtani Önnek.

Miben segíthetünk? Küldje el hiba jegyen a problémát!

Kérem válassza ki a megfelelő termék csoportból a megfelelő hiba kategóriát, és írja le a tapasztalt hibát vagy a írja le a kérését, számlázási/szállítási problémáját.

A Megrendelő kategória az adott szoftver megrendelőjét jelenti, az ügyfél az adott oldal felhasználóját, ennek alapján válasza ki, hogy Ön ügyfél vagy megrendelő, a köztes kategóriát mind a két fél használhatja.



Azonnali megoldásra van szüksége?

  • Segítség a megrendelőknek
  • Segítség az ügyfeleknek
  • Hiba jelentése
  • Kérdések küldése
  • modern ügyfélszolgálati támogatás

Nincs szerencséje? Tudunk segíteni!

Nyújtson be egy hibajegyet, és a lehető leghamarabb felvesszük Önnel a kapcsolatot.