Betöltés folyamatban,
kis türelmedet kérjük...
logo

Szia, segíthetünk bármilyen információt találni?

Segítünk eligazodni a Net Világ Technology technológiai fejlesztéseiben, legyen az szerviz szolgáltatás vagy bármi más.


Technikai kérdése van? Hibát talált az oldalon? Nem működik egy funkció az oldalon?

Keresse technika csapatunk ügyfélszolgálatát a Net Világ Technology ahol a szakember segít Önnek a technikai probléma elhárításában, vagy a hiba javításában.

Tekintse át a megoldásért: TUDÁSBÁZISUNKAT
Inkább telefonos segítséget kérek az ügyfélszolgálatuktól: 06 (48) 952 374
Inkább írásban kérek segítséget a technikai csapatuktól: SEGÍTSÉG KÉRÉSE
Hibát találtam és beadok egy hibajegyet a technikai csapatuknak: HIBABEJELENTÉSE


A technikai csapat telefonos elérhetősége minden munkanapon 10 - 17 óra között lehetséges. Átmeneti terheltség miatt előfordulhat, hogy üzenetrögzítő fogadja a hívását, mondja el rövid szöveges üzenetét ebben az esetben. A technikai csapatunk csak is a Net Világ szolgáltatásaiban és működésében tud a segítséget nyújtani Önnek.

Hogyan jelentsünk be egy hibát az oldalon

Minden oldal tartalmaz és tartalmazhat hibát, a Net Világ Technology fejlesztői mindent elkövetnek annak érdekében, hogy egyetlen hibajegyet se kelljen beküldeni, de ettől még előfordulhat, hogy önhibába fut. A felfedezett hibákat célszerű minél előbb jelenteni a Net Világ Technology technikai csaptának, megígérjük, hogy mi minden erőnkkel azon leszünk, hogy ezeket a hibákat megszüntessük. 

 

Mielőtt kitöltene egy hibajelentést, nézze át a nyitott hibákat, hogy ne készítsen duplikátumot. Ha további információja van egy hibához, kibővítheti a létező bejegyzést.

Ha lehetősége van készítsen képernyő fotót a hibáról ezzel jelentősen tudja segíteni a hiba elhárítását. Fogalmazzon tömören egy hiba jegyen, próbálja meg lépésenként ismertetni a hibát kiváltó okot, vagy ahhoz vezető lépéseket vázolja le pontokba szedve.

Az ügyfélszolgálatunk a nap 24 órájában áll rendelkezésére, ehhez nem kell mást tennie, mint készít egy hiba jegyet és elküldi nekünk, a technika csapatunk hamarosan válaszol is a hibára, és megkezdi annak javítását. 

A hiba elhárítása után Önnek küldünk egy válaszlevelet, ahol tájékoztatjuk a hiba megszüntetéséről.

Korábban beküldött hiba jegyeit ezen az oldalon tudja megtekinteni.

 

Azonnali megoldásra van szüksége?

  • Segítség a megrendelőknek
  • Segítség az ügyfeleknek
  • Hiba jelentése
  • Kérdések küldése
  • modern ügyfélszolgálati támogatás