Betöltés folyamatban,
kis türelmedet kérjük...
logo

Szia, segíthetünk bármilyen információt találni?

Segítünk eligazodni a Net Világ Technology technológiai fejlesztéseiben, legyen az szerviz szolgáltatás vagy bármi más.


Technikai kérdése van? Hibát talált az oldalon? Nem működik egy funkció az oldalon?

Keresse technika csapatunk ügyfélszolgálatát a Net Világ Technology ahol a szakember segít Önnek a technikai probléma elhárításában, vagy a hiba javításában.

Tekintse át a megoldásért: TUDÁSBÁZISUNKAT
Inkább telefonos segítséget kérek az ügyfélszolgálatuktól: 06 (48) 952 374
Inkább írásban kérek segítséget a technikai csapatuktól: SEGÍTSÉG KÉRÉSE
Hibát találtam és beadok egy hibajegyet a technikai csapatuknak: HIBABEJELENTÉSE


A technikai csapat telefonos elérhetősége minden munkanapon 10 - 17 óra között lehetséges. Átmeneti terheltség miatt előfordulhat, hogy üzenetrögzítő fogadja a hívását, mondja el rövid szöveges üzenetét ebben az esetben. A technikai csapatunk csak is a Net Világ szolgáltatásaiban és működésében tud a segítséget nyújtani Önnek.

cikkek ebben a kategóriában

Hogyan tudok rendelni?
107
(4)
Meddig tudom leadni a rendelésem?
97
(1)
Milyen formában tudok rendelést leadni?
60
(1)
Van-e minimum kiszállítási összeg?
35
(0)
Lehet-e csak egy-egy napra rendelni?
41
(0)
Közvetlen másnapra tudok rendelni?
42
(0)
Hétvégén van kiszállítás?
40
(0)
Felmerül egyéb költség az étlapon szereplőkön túl?
38
(0)
Van nyomtatott étlapjuk is?
40
(0)
Van-e papír alapú megrendelőlapjuk?
37
(0)
Mikor érhető el az ügyfélszolgálatuk?
47
(0)
Honnan tudom, hogy sikeresen beérkezett-e a megrendelésem?
37
(0)
Hogyan tudom igazolni a szép kártyás fizetést?
61
(0)
Pont úgy fog kinézni az étel, mint a fényképen?*
35
(0)
Mire figyeljek vásárlskor?
307
(0)

Azonnali megoldásra van szüksége?

  • Segítség a megrendelőknek
  • Segítség az ügyfeleknek
  • Hiba jelentése
  • Kérdések küldése
  • modern ügyfélszolgálati támogatás