Betöltés folyamatban,
kis türelmedet kérjük...
logo

Szia, segíthetünk bármilyen információt találni?

Segítünk eligazodni a Net Világ Technology technológiai fejlesztéseiben, legyen az szerviz szolgáltatás vagy bármi más.


Technikai kérdése van? Hibát talált az oldalon? Nem működik egy funkció az oldalon?

Keresse technika csapatunk ügyfélszolgálatát a Net Világ Technology ahol a szakember segít Önnek a technikai probléma elhárításában, vagy a hiba javításában.

Tekintse át a megoldásért: TUDÁSBÁZISUNKAT
Inkább telefonos segítséget kérek az ügyfélszolgálatuktól: 06 (48) 952 374
Inkább írásban kérek segítséget a technikai csapatuktól: SEGÍTSÉG KÉRÉSE
Hibát találtam és beadok egy hibajegyet a technikai csapatuknak: HIBABEJELENTÉSE


A technikai csapat telefonos elérhetősége minden munkanapon 10 - 17 óra között lehetséges. Átmeneti terheltség miatt előfordulhat, hogy üzenetrögzítő fogadja a hívását, mondja el rövid szöveges üzenetét ebben az esetben. A technikai csapatunk csak is a Net Világ szolgáltatásaiban és működésében tud a segítséget nyújtani Önnek.

Mi a garancia arra, hogy a személyes adataimat nem nézik át / másolják le?

A munkatársak kiválasztásánál nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy csak becsületes és etikus munkatársakkal dolgozzunk együtt. Ez mindenki érdeke. A céges belső szabályzatunk, Magyarország és az Európai adatvédelmi törvénye is tiltja, hogy a munkatársaink bármilyen mappát vagy fájlt átnézzenek / másoljanak, ami nem feltétlenül szükséges a javításhoz. Minden javítási folyamat kamerával van rögzítve, hogy elkerülhessük a visszaéléseket. 

Esetleg olvassa el kapcsolódó cikkünket a témában: itt

Cikk részletei

Cikkazonosító:
38
Kategória:
Hozzáadás dátuma:
2022-06-13 03:46:46
Nézetek:
50
Értékelés (Szavazatok):
(0)

Kapcsolódó cikkek

Azonnali megoldásra van szüksége?

  • Segítség a megrendelőknek
  • Segítség az ügyfeleknek
  • Hiba jelentése
  • Kérdések küldése
  • modern ügyfélszolgálati támogatás