Betöltés folyamatban,
kis türelmedet kérjük...
logo

Szia, segíthetünk bármilyen információt találni?

Segítünk eligazodni a Net Világ Technology technológiai fejlesztéseiben, legyen az szerviz szolgáltatás vagy bármi más.


Technikai kérdése van? Hibát talált az oldalon? Nem működik egy funkció az oldalon?

Keresse technika csapatunk ügyfélszolgálatát a Net Világ Technology ahol a szakember segít Önnek a technikai probléma elhárításában, vagy a hiba javításában.

Tekintse át a megoldásért: TUDÁSBÁZISUNKAT
Inkább telefonos segítséget kérek az ügyfélszolgálatuktól: 06 (48) 952 374
Inkább írásban kérek segítséget a technikai csapatuktól: SEGÍTSÉG KÉRÉSE
Hibát találtam és beadok egy hibajegyet a technikai csapatuknak: HIBABEJELENTÉSE


A technikai csapat telefonos elérhetősége minden munkanapon 10 - 17 óra között lehetséges. Átmeneti terheltség miatt előfordulhat, hogy üzenetrögzítő fogadja a hívását, mondja el rövid szöveges üzenetét ebben az esetben. A technikai csapatunk csak is a Net Világ szolgáltatásaiban és működésében tud a segítséget nyújtani Önnek.

Nem működik az internetkapcsolatom, mit tegyek?

Amennyiben rendelkezik otthon routerrel, úgy áramtalanítsa az internetkapcsolathoz használt modemet és a routert, majd fél perc elteltével kapcsolja vissza. Router hiányában csak a modemet áramtalanítsa. Várjon 5 percet, majd próbálja újra használni az internetkapcsolatot a szokott módon. Ha a hiba továbbra is fent áll olvassa tovább a cikket.

Ellenőrizze a router vagy a modem led lámpái világítanak, ha nem akkor a modem vagy a router nem kap áramot, ez lehet valamilyen elektromos meghibásodás (konnektor, hosszabbító, stb) miatt. Ebben az esetben húzza ki az eszközt és ellenőrizze azt egy másik áramforrásban is. Ha ekkor sem világít akkor lehet, hogy az eszköz elromlott. Ebben az estben hívja a szolgáltatót, ha Ön vásárolta az eszközt, akkor hívja szervizünket, ahol készségesen beszerzünk Önnek egy új eszközt. Ha a hiba továbbra is fent áll, és az eszköz jól működik akkor olvassa tovább a cikket.

Ellenőrizze, hogy nem aktív-e olyan tűzfal, vagy egyéb biztonsági program, ami a kapcsolódást blokkolhatja. Ellenőrizze a számítógép és router / modem közötti kábeles összeköttetést. Amennyiben semmi nem vezetett eredményre, úgy lehet, hogy hardverhiba, vagy a szolgáltató hálózatának bizonytalansága okozza a kapcsolat hibáját.

Ha Ön vezetek nélkül használja az internetet ellenőrizze, wifi be van kapcsolva a készülékben, nézze meg a laptopja oldalát, bizonyos szériákon nem csak digitális gombot, hanem fizikai kikapcsoló gombot csuszkát is be szoktak építeni, ezek gyakorta a táskába be, illetve ki vételkor el szoktak mozdulni. Ezért, ha Ön olyan eszközzel rendelkezik, ami ilyen fizikai gombbal is ellátnak, kapcsolja ki majd ismét be.

Ellenőrizze, hogy a szolgáltatás kifizetésre került, hívja fel a szolgáltató ügyfélszolgálatát érdeklődjön, központi hibáról, vagy kérjen bővebb tájékoztatást a problémáról.

Ha egyik megoldás sem vezetett sikerre foglaljon időpontot a szervizünkben és hozza magával az eszközöket, mint a modem és a számítógép, vagy laptopot.

 

Cikk részletei

Cikkazonosító:
32
Kategória:
Hozzáadás dátuma:
2022-06-13 02:54:22
Nézetek:
49
Értékelés (Szavazatok):
(0)

Kapcsolódó cikkek

Azonnali megoldásra van szüksége?

  • Segítség a megrendelőknek
  • Segítség az ügyfeleknek
  • Hiba jelentése
  • Kérdések küldése
  • modern ügyfélszolgálati támogatás