Nem működik az internetkapcsolatom, mit tegyek?
Amennyiben rendelkezik otthon routerrel, úgy áramtalanítsa az internetkapcsolathoz használt modemet és a routert, majd fél perc elteltével kapcsolja vissza. Router hiányában csak a modemet áramtalanítsa. Várjon 5 percet, majd próbálja újra használni az internetkapcsolatot a szokott módon. Ha a hiba továbbra is fent áll olvassa tovább a cikket.
Ellenőrizze a router vagy a modem led lámpái világítanak, ha nem akkor a modem vagy a router nem kap áramot, ez lehet valamilyen elektromos meghibásodás (konnektor, hosszabbító, stb) miatt. Ebben az esetben húzza ki az eszközt és ellenőrizze azt egy másik áramforrásban is. Ha ekkor sem világít akkor lehet, hogy az eszköz elromlott. Ebben az estben hívja a szolgáltatót, ha Ön vásárolta az eszközt, akkor hívja szervizünket, ahol készségesen beszerzünk Önnek egy új eszközt. Ha a hiba továbbra is fent áll, és az eszköz jól működik akkor olvassa tovább a cikket.
Ellenőrizze, hogy nem aktív-e olyan tűzfal, vagy egyéb biztonsági program, ami a kapcsolódást blokkolhatja. Ellenőrizze a számítógép és router / modem közötti kábeles összeköttetést. Amennyiben semmi nem vezetett eredményre, úgy lehet, hogy hardverhiba, vagy a szolgáltató hálózatának bizonytalansága okozza a kapcsolat hibáját.
Ha Ön vezetek nélkül használja az internetet ellenőrizze, wifi be van kapcsolva a készülékben, nézze meg a laptopja oldalát, bizonyos szériákon nem csak digitális gombot, hanem fizikai kikapcsoló gombot csuszkát is be szoktak építeni, ezek gyakorta a táskába be, illetve ki vételkor el szoktak mozdulni. Ezért, ha Ön olyan eszközzel rendelkezik, ami ilyen fizikai gombbal is ellátnak, kapcsolja ki majd ismét be.
Ellenőrizze, hogy a szolgáltatás kifizetésre került, hívja fel a szolgáltató ügyfélszolgálatát érdeklődjön, központi hibáról, vagy kérjen bővebb tájékoztatást a problémáról.
Ha egyik megoldás sem vezetett sikerre foglaljon időpontot a szervizünkben és hozza magával az eszközöket, mint a modem és a számítógép, vagy laptopot.