Betöltés folyamatban,
kis türelmedet kérjük...
logo

Szia, segíthetünk bármilyen információt találni?

Segítünk eligazodni a Net Világ Technology technológiai fejlesztéseiben, legyen az szerviz szolgáltatás vagy bármi más.


Technikai kérdése van? Hibát talált az oldalon? Nem működik egy funkció az oldalon?

Keresse technika csapatunk ügyfélszolgálatát a Net Világ Technology ahol a szakember segít Önnek a technikai probléma elhárításában, vagy a hiba javításában.

Tekintse át a megoldásért: TUDÁSBÁZISUNKAT
Inkább telefonos segítséget kérek az ügyfélszolgálatuktól: 06 (48) 952 374
Inkább írásban kérek segítséget a technikai csapatuktól: SEGÍTSÉG KÉRÉSE
Hibát találtam és beadok egy hibajegyet a technikai csapatuknak: HIBABEJELENTÉSE


A technikai csapat telefonos elérhetősége minden munkanapon 10 - 17 óra között lehetséges. Átmeneti terheltség miatt előfordulhat, hogy üzenetrögzítő fogadja a hívását, mondja el rövid szöveges üzenetét ebben az esetben. A technikai csapatunk csak is a Net Világ szolgáltatásaiban és működésében tud a segítséget nyújtani Önnek.

A laptopom, notebookom kijelzője megrepedt, betörött. Mit tegyek?

Sok esetben fordul elő mobil eszközöknél, hogy a kijelző megsérül, betörik. A kijelzőt tartó zsanérok is elfáradhatnak egy idő után. Sajnos ilyen esetben a kijelzőt cserélni kell, amelynek elég komoly költségvonzata van. Az egyik legdrágább javítások egyékébe tartozik a meghibásodott kijelző cseréje. Sokan próbálnak meg úgy spórolni, hogy saját úton szerzik be a kijelzőt. Ezt senkinek nem ajánljuk, a kijelzőknek nagyon sok típusa és fajtája van, ahogyan a laptopodból is rengeteg alszériát gyártottak, ami hatására az egyes alszériák nagyságrendekben tartalmaznak más változtatásokat is egymással szembe. Ezért, ha egy meghibásodott kijelzőt azért szeretnél beszerezni, hogy így majd olcsóbb lesz mindenképpen lebeszélünk erről. Mert a legtöbb esetben a szervizbe hozott készülék és a csere kijelző ekkor derül ki nem is kompatibilis a javítandó eszközzel. Sok elírás is található a kijelző típusok feltüntetésében az interneten. Így, ha még sikerül is megtalálnod a neked megfelelő típust, könnyen abba csapdába eshetsz, hogy egy nem megfelelő kijelzőt vásárolsz gyanútlanul és erről majd te csak szervizben szerzel tudomást. A szervizben a kijelző típus megállapítása minden esetben a régi kiszerelését és pontos típus számának meghatározását követően kerül megrendelésre. Ezért szervizünk nem is tart raktáron kijelzőknek, hiszen rengeteg fél típusa, fajtája van a kijelzőknek. Minden esetben akkor rendeljük meg a kijelzőt amikor annak típusa pontos meghatározás követte. A kijelzők szerződött partnerektől szerezzük be, így minden esetben 12 hónap és 24 hónap garancia van a kijelzőkre. A beszerzési idő ha nem egy ritka példányra van szükséged 1 – 3 nap között mozog, ellenben még azon a napon kicseréljük neked ahogyan azt megkapjuk.

Cikk részletei

Cikkazonosító:
29
Kategória:
Hozzáadás dátuma:
2022-06-13 01:55:15
Nézetek:
48
Értékelés (Szavazatok):
(0)

Kapcsolódó cikkek

Azonnali megoldásra van szüksége?

  • Segítség a megrendelőknek
  • Segítség az ügyfeleknek
  • Hiba jelentése
  • Kérdések küldése
  • modern ügyfélszolgálati támogatás