Betöltés folyamatban,
kis türelmedet kérjük...
logo

Szia, segíthetünk bármilyen információt találni?

Segítünk eligazodni a Net Világ Technology technológiai fejlesztéseiben, legyen az szerviz szolgáltatás vagy bármi más.


Technikai kérdése van? Hibát talált az oldalon? Nem működik egy funkció az oldalon?

Keresse technika csapatunk ügyfélszolgálatát a Net Világ Technology ahol a szakember segít Önnek a technikai probléma elhárításában, vagy a hiba javításában.

Tekintse át a megoldásért: TUDÁSBÁZISUNKAT
Inkább telefonos segítséget kérek az ügyfélszolgálatuktól: 06 (48) 952 374
Inkább írásban kérek segítséget a technikai csapatuktól: SEGÍTSÉG KÉRÉSE
Hibát találtam és beadok egy hibajegyet a technikai csapatuknak: HIBABEJELENTÉSE


A technikai csapat telefonos elérhetősége minden munkanapon 10 - 17 óra között lehetséges. Átmeneti terheltség miatt előfordulhat, hogy üzenetrögzítő fogadja a hívását, mondja el rövid szöveges üzenetét ebben az esetben. A technikai csapatunk csak is a Net Világ szolgáltatásaiban és működésében tud a segítséget nyújtani Önnek.

Nem tölt a laptopom, notebookom. Mi lehet a gond?

Ebben az esetben valószínűleg a készüléktöltő adaptere, vagy tápcsatlakozója hibásodott/sérült meg. Rosszabb esetben a készülék alaplapjának is lehet a hibája a jelenség. Sajnos viszonylag gyakori hiba hordozható számítógépek esetén a gép adapterének meghibásodása, vagy sérülése.

Nagyon fontos, hogy házilag soha ne próbálkozzon az adapter megjavításával, mivel a helytelen javítás fizikai meghibásodáshoz vezethet! Néhány esetben megsérülhet az adott eszköz tápcsatlakozója is. Ez leginkább nagy erőhatás miatt következik be. Például a gépet töltés közben véletlenül leejti a tulajdonosa.

 

Cikk részletei

Cikkazonosító:
28
Kategória:
Hozzáadás dátuma:
2022-06-13 01:26:22
Nézetek:
47
Értékelés (Szavazatok):
(0)

Azonnali megoldásra van szüksége?

  • Segítség a megrendelőknek
  • Segítség az ügyfeleknek
  • Hiba jelentése
  • Kérdések küldése
  • modern ügyfélszolgálati támogatás